Sint-Elisabeth’s Dal is een mensgerichte zorgorganisatie met 3 woonzorgcentra (in Zoutleeuw, Nieuwerkerken en Geetbets). Meer dan 250 gemotiveerde medewerkers en talrijke gedreven vrijwilligers staan ca. 300 mensen met zorgvragen dagelijks bij.
Wij zijn op zoek naar een gedreven medewerker (digitale) communicatie die zijn/haar schouders wil zetten onder de verdere uitbouw van de (digitale) communicatie binnen en buiten de vzw.
Wil jij graag jouw digitale & communicatieve skills combineren met je talent voor projectmatig werken, dan ben je de geknipte persoon om deze in te zetten in de warme bedrijfscultuur van onze vzw!
Jouw functie
De medewerker communicatie bewerkstelligt de ontwikkeling, het onderhoud en het vlot intern gebruik van de digitale communicatie van de vzw. Onder digitale communicatie wordt verstaan: het intern digitaal communicatieplatform, de website, de social media (LinkedIn, Facebook, Instagram), eventueel het gebruik van ChatGPT. De medewerker communicatie ondersteunt de interne gebruikers van deze tools en promoot het gebruik ervan
Het doel is enerzijds een efficiënte interne communicatie te verzekeren en anderzijds ook wat betreft externe communicatie onze doelgroepen (potentiële medewerkers, bewoners en familieleden) te bereiken en informeren
Hiertoe sta je in voor;
- Het onderhoud van de website
- De ontwikkeling & het onderhoud van een digitaal communicatieplatform
- Het onderhoud van de social media (facebook, instagram, LinkedIn)
- Het gebruik en kennisdeling van ChatGPT (of andere NLP)
- Het adviseren mbt de wijze waarop de vzw zich zichtbaar maakt
- Het adviseren en enthousiasmeren over de inhoudelijk te communiceren onderwerpen
- Het meewerken aan en voorstellen doen met het oog op procesoptimalisatie en/of de optimalisatie van de interne & externe communicatie
- Aanspreekpunt zijn voor “interne klanten”
- Administratieve taken
Profiel dat wij zoeken?
- Je hebt een professionele bachelor (digitale) communicatie
- Kennis van wordpress & werking social media is een pluspunt
- Je bent sterk in plannen en organiseren: je kan hoofd- van bijzaken van elkaar onderscheiden en weet zo het eigen takenpakket goed en tijdig uit te voeren, kan en zal de werkplanning bijsturen waar nodig, handelt pro-actief
- Je werkt stipt en nauwkeurig: taken worden volledig, tijdig en correct uitgevoerd
- Je denkt pro-actief en werkt projectmatig: je zoekt en ziet zelf mogelijkheden en gaat hier gestructureerd mee aan de slag om ze effectief te realiseren
- Je kan probleemoplossend denken en handelen: je kan een probleem analyseren en een adequate oplossing voorstellen. Je denkt in oplossingen en mogelijkheden, niet in problemen en beperkingen.
- Je hebt sterke communicatieve vaardigheden: je kan zowel mondeling, als schriftelijk vlot communiceren met verschillende partijen (collega’s en bewoners/gebruikers), met het nodige begrip voor hen die technisch minder onderlegd zijn. Je kan door de juiste vraagstelling de noden van de interne klanten goed capteren.
- Je bent resultaatgericht: je bepaalt concrete doelen en engageert je om deze te realiseren
- Je bent klantgericht en staat voor verbinding tussen collega’s, externe partners en bewoners/gebruikers en familie: je streeft naar een (h)echt team en wil hier deel van uitmaken